Problemen met inloggen?

Gepubliceerd op: 3 mei 2024 00:00

We hebben een nieuw inlogsysteem waardoor inloggen nu nog makkelijker is! Mocht het inloggen toch even niet lukken? Dan helpen we jou graag!

Met de gegevens die je gebruikt om in te loggen op 'Mijn bibliotheek' kun je ook inloggen op de website of app van de Online Bibliotheek om bijvoorbeeld e-books of luisterboeken te lenen. Op onze website zie je daarom nu een nieuw inlogscherm wanneer je klikt op ‘Mijn bibliotheek’.

Problemen met inloggen? Volg deze stappen:

1.    Probeer in te loggen met je gebruikersnaam. Dit is (meestal) je bibliotheekpasnummer, en je wachtwoord zoals gebruikelijk.

2.    Lukt het inloggen met deze inloggegevens niet? Reset je wachtwoord hier door je gebruikersnaam (pasnummer) in te vullen. Je ontvangt een mail met een link om zelf een nieuw wachtwoord te kiezen.

3.    Geen mail ontvangen? Controleer eerst je spamfolder. Controleer vervolgens of je gebruikersnaam correct is door hier je e-mailadres in te vullen. Je ontvangt dan een mail met daarin je gebruikersnaam.

Ook deze mail niet ontvangen? Neem contact op met de bibliotheek om je gegevens te controleren door het volgende contactformulier in te vullen.

4.   Heb je je wachtwoord gereset, maar lukt het inloggen nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van de online Bibliotheek via dit formulier.

Voor meer informatie ga je naar de pagina 'Hulp bij inloggen'.

Gastleners

Ben je een gastlener bij Bibliotheek Den Haag? Dan kun je weer inloggen op 'Mijn bibliotheek' zodra jouw thuisbibliotheek overstapt op het nieuwe inlogsysteem. Neem voor meer informatie over de overstap contact op met jouw thuisbibliotheek.