Denk mee over de nieuwe bibliotheek Laakkwartier en Wateringse Veld

Gepubliceerd op: 18 juni 2024 09:15

De bibliotheken Laakkwartier en Wateringse Veld gaan komend jaar vernieuwen. Er komt een nieuwe inrichting en ruimte voor nieuwe en andere boeken en activiteiten. Welke boeken en activiteiten, dat wil de bibliotheek samen met jou bedenken.

Woon jij in Laak of Wateringse Veld of kom je hier wel eens in de bibliotheek? Denk dan mee over de vernieuwing van de bibliotheek in jouw wijk.

Jouw ideeën zijn belangrijk

Wil je graag een leesclub, meer kinderboeken in een andere taal, ruimte om te kunnen werken of leuke activiteiten? Vul de vragenlijst in en help ons kiezen. Denk je liever offline mee? Ga dan naar de bibliotheek en schrijf daar je mening op. Samen maken we een bibliotheek die past bij de wijk.

Vragenlijst vernieuwing bibliotheek Laak

Vragenlijst vernieuwing Wateringse Veld

Meer informatie

In de links hierboven vind je ook meer informatie over hoe en wanneer je kunt meedenken, wat er verder gaat gebeuren en de planning voor de vernieuwing.